Rund brudbukett i hållare

 
Så var vi tillbaka på skolan för fyra veckors intensiv träning inför examensproven.
Denna veckan tränar vi på brudbuketter.
 
 
Här har jag gjort en rund brudbukett i hållare. Den är gjord i dekorativ stilart.
 
Material som jag har använt är: Vita Kallor, (Zantedeschia aethiopica)
                                                         Cremefärgade Snittnejlikor, (Dianthus caryophyllus)
                                                         Snöbollsbuske, (Viburnum opulus)
                                                         Cerisa kvistrosor, (Rosa)
                                                         Vit Brudslöja, ( Gypsophila paniculata)
                                                         Vit Prärieklocka, (Eustoma russelianum)
                                                         Grå snitteukalyptus, (Eucalyptus cinerea)
                                                         Läderbräken, (Rumohra adiantiformis)
                                                         Vaktelbär, (Gaulthera shallon)
                                                         Ormskägg,(Ophiogon japonicus)
 
 
Till handtaget har jag använt cerist sidenband och spetsband.
Som dekoration har jag använt cerisa pärlnålar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu