Sista dagen på Skara Blomsterland

 
Idag är det sista dagen på Skara Blomsterland. Jag har varit där i fyra veckor. När jag slutade fick jag en
stor bukett med vita Liljor (Lilium longiflorum), grå Snitteukalyptus (Eucalyptus cinerea) och Texasgräs i
brunt silkespapper och cellofan.
Jag fick också ett Presentkort på 500:- på Blomsterlandet som jag lätt handlade upp samma dag !!!
 
På måndag drar jag vidare mot nya utmaningar !
Jag ska vara med och bygga upp en nytt Garden center i Skövde !
Ska bli så spännande !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu