Blomster arrangemang till en 40års fest

En kompis till oss har fyllt 40 år och jag hade erbjudit mig att göra ett arrangemang till honom. Vi var tre familjer som hade gått samman om blomman och presenterna. 
Så här blev resultatet !
 
 
Jag köpte en kruka i kopparfärg som är så rätt i tiden och fyllde upp med oasis och lite pinjebark på sidorna.
Placerade ut de orangeröda rosorna och täckte oasisen med rosblad och Läderblad (Rumohra adiantiformis).
Jag fick tag på en så härligt orangeröd Montbretia (Crocosmia x crocosmiiflora) och förstärkte höstkänslan med
röda och limefärgade Bärhyperikum (Hypericum x inodorum) och färgade Eklöv.
Två Cannapinnar i brunt med var sin pärla i fick bli dekoration.
 
 
Resultatet blev väldigt uppskattat och arrangemanget hamnade på buffébordet !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu