Stora och små hjärtkrukor

I den stora hjärtkrukan har jag planterat Hjärtan på tråd, (Ceropegia woodii), en vit Hyacint, (Hyacinhus
orientalis) och en Sukkulent.
Jag har använt vit och grönmossa till täckning och två vita rosor som dekoration.
 
 
I den lilla hjärtkrukan blev det en Hjärtan på tråd (Ceropegia woodii) tillsammans med en Sukkulent.
Eftersom dessa krukor kommer exponeras vid samma bord blir dekorationen liknande den andra med
två vita rosor och det vita spetsbandet med pärlnålen i.
 
 
Här har jag använt den grå hjärtkrukan igen. En Hjärtan på tråd (Ceropegia woodii) som jag har lindat runt
krukan, en Sukkulent och grön o vit mossa som döljer jorden.
Ett zinkhjärta och krossad sten fick bli dekoration.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu