Samplanteringar på beställning

 
Jag har två planteringar på beställning idag. Den första ska kosta 400 kronor.
Det blir en enklare vit kruka med en vacker Orkidé (Phalaenopsis), en Aloe Cosmo (Green Pearl) och en
Pilea Greyzy som ska få falla ner lite över kruk kanten.
 
 
Jag tog upp den vinröda färgen från Orkidén i Cannapinnarna och dekorerade med vit flis och en härligt
vitfärgad gren.
 
 
Nästa beställning fick kosta 500 kronor. Här har jag användt samma sorts kruka men en annan vinröd
Orkidé (Phalaenopsis). En lustig Pilea greasy som är samplanterad med en Peperomia, en Aloe (Tiki Zilla)
och en Novemberkaktus (Schlumbergera truncata) får bli nästa variant.
 
 
Det blev samma färg på Cannapinnarna som Orkidén och vit dekorationssten runt och avslutningsvis en
vit pärlnål med ett vinrött band.
 
 
Så fixade jag cellofaninslagning med matchande snöre. Klart !!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu