Rund dekorativ brudbukett

 
Här har jag gjort en rund brudbukett med de blommor som har blivit för utslagna.
Centrumblomman som är en vit ros känns lite väl markerad men eftersom jag bara hade en vit ros så
fick den hamna i mitten.
 
 
Handtaget dekorerade jag med rött sidenband - kärlekens färg !
Även röda pärlnålar förstärker denna känsla.
 
 
Material som jag använt är:    Röda och en vit Ros, (Rosa)
                                                    Tvåfärgade Nejlikor, (Dianthus Caryopyllus)
                                                    Vita Vaxblommor, (Chamelaucium uncinatum)
                                                    Sallal, Poppel och Texasgräs för att förstärka den runda formen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu